SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czułe historie Gwyneth Paltrow promują biżuterię Tous (wideo)

Marka biżuterii Tous rozpoczęła czwartą odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem „Czułe historie”. Za akcję z udziałem aktorki Gwyneth Paltrow odpowiadają firmy SCPF i Universal McCann.

Bohaterką najnowszej, czwartej odsłony kampanii marki Tous jest Gwyneth Paltrow. Aktorka wcieliła się w rolę Alice, która dzień za dniem czuje i przeżywa miłość swojego partnera, mimo dzielącej ich odległości.

W spotach z udziałem aktorki zaprezentowano kolekcję biżuterii na sezon wiosna/lato, która może stanowić atrakcyjny prezent na specjalną okazję.

Za kreację filmów reklamowych odpowiada agencja SCPF, zaś producentem kampanii audiowizualnej jest Víctor Carrey, pracujący dla Tous także w ramach poprzednich odsłon kampanii. Działania komunikacyjne realizowane są w digitalu i potrwają do końca kwietnia. Dom mediowy Universal McCann zaplanował i zakupił media oraz odpowiada za przebieg kampanii.

Kampanie reklamowe pod hasłem „Czułe historie” firma prowadzi od kilku lat. W Polsce w jednej z tych akcji wystąpiła m.in. aktorka Małgorzata Socha.

Dołącz do dyskusji: Czułe historie Gwyneth Paltrow promują biżuterię Tous (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl