Czterolatki jako staruszkowie w nowej kampanii jogurtów Go-Gurt
Dwójka czterolatków, Tim i Charlie zostali bohaterami nietypowej kampanii słodzonych jogurtów dla dzieci Go-Gurt. Maluchy ucharakteryzowano tak, by wyglądały na staruszków. Za kreację odpowiada amerykańska agencja Erich & Kallman.
Bohaterowie kampanii popularnej w USA marki Go-Gurt (General Mills) wyglądają, rozmawiają i poruszają się tak, jakby byli w podeszłym wieku. W swoich rozmowach wspominają, że „kiedyś” nie było nawet porządnych opakowań reklamowanych jogurtów Go-Gurt, co „teraz” jest na wyciągnięcie ręki. Na koniec spotu pojawia się hasło „Kids Never Had It So Easy”. Łącznie na potrzeby kampanii przygotowano cztery spoty z Timem i Charliem.
Za realizację kampanii odpowiada agencja z San Francisco Erich & Kallman. Za reżyserię spotów odpowiedzialny był Harold Einstein, który podjął się nie lada wyzwania pracy na planie z dziećmi, które w reklamie miały odtwarzać zachowania i ruchy osób starszych.
Głównym insightem kampanii były powszechne opinie konsumentów jogurtów Go-Gurt, że opakowanie w kształcie tubki bardzo trudno się otwiera. W związku z tym ich producent, koncern General Mills, postanowił po 17 latach znacznie ułatwić otwieranie jogurtu i wykorzystać w tym celu jedynie łatwą do zdarcia folię.
- Marka Go-Gurt opowiada o obronie niezależności dzieci. A trudne do otwarcia opakowania z pewnością się w tę opowieść nie wpisuje - komentuje Tsubasa Tanaka, szef marketingu Go-Gurt. - Uważamy, że z tak niekonwencjonalnymi postaciami przebijemy się w social mediach - dodaje Tanaka.
Go-Gurt to marka słodzonego jogurtu dla dzieci, którego zawartość wyciska się wprost do ust dzięki zapakowaniu w papierową tubkę. W Wielkiej Brytanii jogurt sprzedawany jest pod marką Frubes, a w Kanadzie - Yoplait Tubes.
Dołącz do dyskusji: Czterolatki jako staruszkowie w nowej kampanii jogurtów Go-Gurt