Czasopisma korzystają z wideo online
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy prawie dwukrotnie zwiększył się odsetek czołowych amerykańskich czasopism, które na swoich stronach internetowych oferują wideo online.
Jak informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmy Bivings Group, odsetek ten wzrósł z 34 procent w roku ubiegłym do 60 procent w bieżącym roku.
Z kolei odsetek czasopism oferujących w serwisach internetowych blogi swoich dziennikarzy wzrósł w badanym okresie z 40 do 58 procent. 93 procent tych blogów pozwala czytelnikom na dodawanie komentarzy.
Gorzej wygląda sytuacja z zastosowaniem innych funkcji oferowanych przez Web 2.0. Czasopisma przegrywają tutaj niemal w każdej kategorii (m.in. RSS, podcasty, komentarze, również wspomniane wideo i blogi) z gazetami codziennymi.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Czasopisma korzystają z wideo online