„Czas honoru” stracił 900 tys. widzów. Serial znika z anteny
Siódmą i zarazem ostatnią edycję „Czasu honoru” oglądało średnio 1,26 mln osób, o 860 tys. widzów mniej niż nadawaną rok temu szóstą odsłonę produkcji. W czasie emisji serialu TVP2 przegrała z głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 6,1 mln zł.
Średnia widownia siódmej serii serialu „Czas honoru” - noszącej podtytuł „Powstanie”- wyniosła 1,26 mln osób. Przełożyło się to na 7,74 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 7,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial na antenie TVP2 pokazywany był w niedziele o godz. 21.10, w okresie od 7 września do 23 listopada br.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek opowieści - oglądało go 1,43 mln osób.
Trzy topowe odcinki produkcji „Czas honoru. Powstanie”
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
07-09-2014 |
21:10:30 |
1 430 686 |
9,56% |
19-10-2014 |
21:10:23 |
1 400 836 |
8,59% |
12-10-2014 |
21:10:34 |
1 330 123 |
8,35% |
Siódma seria „Czasu honoru”, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie ub.r. szóstej edycji serialu, miała o 860 tys. widzów mniej. Wówczas średnia widownia produkcji wyniosła 2,12 mln osób przy udziale odpowiednio na poziomie 13,82 proc. oraz 11,34 proc. (więcej na ten temat).
Dwójka w paśmie emisji „Czasu honoru” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem był Polsat z udziałem na poziomie 17,30 proc., nadający wówczas „Tylko muzykę” (zobacz dane oglądalności tego programu) oraz mecze. Drugie miejsce należało do TVP1 (gł. „Blondynka” i „Rolnik szuka żony”; 15,69 proc.), a trzecie - do TVN („Lekarze”; 11,64 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi był TVN, a dalej uplasowały się: Jedynka i Dwójka.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
Polsat |
2 816 157 |
17,30% |
18,28% |
TVP1 |
2 553 971 |
15,69% |
11,96% |
TVN |
1 894 427 |
11,64% |
12,12% |
TVP2 - Czas honoru. Powstanie |
1 259 062 |
7,74% |
7,42% |
Wpływy reklamowe z 12 odcinków siódmej, a zarazem i ostatniej serii serialu wyniosły 6,13 mln zł. Dla porównania, szósta edycja, licząca 13 odcinków, z reklam przyniosła 8,56 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Akcja siódmego sezonu „Czasu honoru” opowiadała o tym, co działo się z bohaterami opowieści podczas Powstania Warszawskiego. TVP2 nie planuje realizacji kolejnych serii produkcji.
Dołącz do dyskusji: „Czas honoru” stracił 900 tys. widzów. Serial znika z anteny