„Czarno na białym” TVN24 zyskało 82 tys. widzów
Program „Czarno na białym” w sezonie 2015/2016 śledziło 345 tys. osób, o 82 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. TVN24 w czasie nadawania magazynu przegrał walkę o widza z TVP Info. Wpływy reklamowe wyniosły 9,43 mln zł.
Magazyn „Czarno na białym” w sezonie telewizyjnym 2015/2016 (tj. w okresie od 31 sierpnia 2015 roku do 23 czerwca 2016 roku) pokazywany był w dni powszednie o godz. 20.30 oraz w soboty o 20.55 (do 2 stycznia br. o 20.00). Średnia widownia magazynu w tym okresie wyniosła 345 tys. osób, co przełożyło się na 2,22 proc. udziału TVN24 wśród wszystkich widzów i 1,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 12 kwietnia br. Jego średnia widownia wyniosła 659 tys. osób.
Trzy topowe odcinki magazynu
Top wydania | Wszyscy 4+ | |
Data | AMR | SHR % |
12-04-2016 | 659 220 | 4,19% |
13-04-2016 | 642 508 | 4,26% |
26-04-2016 | 596 242 | 3,86% |
Odcinki programu, pokazywane w analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 1 września 2014 roku do 25 czerwca 2015 roku) gromadziły przed telewizorami 263 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 1,66 proc. i 1,52 proc. udziału. Oznacza to, że program zyskał 82 tys. widzów.
TVN24 w paśmie nadawania programu przegrał walkę o widza ze stacją TVP Info, której udział wyniósł wówczas 2,44 proc. Gorzej poradził sobie Polsat News (0,60 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN24 był liderem oglądalności stacji newsowych, a dalsze miejsca zajęły: TVP Info i Polsat News
Oglądalność programu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVP Info | 378 859 | 2,44% | 48 441 | 0,80% |
TVN24 - Czarno na białym | 345 122 | 2,22% | 93 834 | 1,56% |
Polsat News | 93 845 | 0,60% | 26 305 | 0,44% |
Wpływy reklamowe wokół emisji magazynu wyniosły 9,43 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Prowadzącą programu „Czarno na Białym” jest Patrycja Redo.
W maju br. udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Czarno na białym” TVN24 zyskało 82 tys. widzów