Credit Agricole obsłuży pomorskich klientów po kaszëbsku
Bank Credit Agricole przygotował dla swoich klientów z województwa pomorskiego ulotki w języku kaszubskim. To kontynuacja działań podjętych na Górnym Śląsku, gdzie prowadzona była akcja „Godomy po slonsku”.
We wszystkich placówkach Credit Agricole w województwie pomorskim pojawiły się ulotki informacyjne przetłumaczone na język kaszubski, które zachęcają do zapoznania się z ofertą banku. W wybranych placówkach klienci mogą także porozmawiać skonsultować się z doradcą w tym języku. Oferta skierowana jest do ponad 228 tys. osób, które deklarują narodowość kaszubską.
- Wychodzimy z ofertą w lokalnym języku, bo zależy nam na dobrych i życzliwych relacjach z lokalnymi społecznościami - komentuje Marcin Data, dyrektor ds. produktów oszczędnościowych i daily bankingu w Credit Agricole.
Ulotkę po kaszubsku można znaleźć w oddziałach banku w Trójmieście, Słupsku, Wejherowie, Pruszczu Gdańskim, Rumii, Bytowie, Pucku, Człuchowie, Chojnicach, Kartuzach, Kościerzynie, Lęborku, Tucholi i Czersku. Za jej przygotowanie odpowiada wrocławska agencja 2BU.
Działania w województwie pomorskim to kolejna odsłona akcji promocyjnej banku, kierowanej do lokalnych społeczności. W sierpniu br. Credit Agricole uruchomił na Górnym Śląsku inicjatywę „Godomy po slonsku”, w ramach której klienci otrzymywali ulotki po śląsku.
Dołącz do dyskusji: Credit Agricole obsłuży pomorskich klientów po kaszëbsku