Coraz więcej materiałów wideo oglądanych na pecetach
Rośnie czas przeznaczany przez internautów na oglądanie materiałów wideo za pomocą pecetów, ale jednocześnie to telewizja wciąż pozostaje główną metodą wyboru.
Spośród amerykańskich użytkowników oglądających wideo online, 70 procent ogółu konsumowanych przez nich treści wideo było oglądanych na ekranie tradycyjnych telewizorów - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na lutowe badanie firmy Ipsos MediaCT. Dla porównania rok wcześniej wskaźnik ten był nieco wyższy i wynosił 75 procent.
Według analityków z Ipsos, własne miejsce zamieszkania wciąż pozostaje tutaj preferowaną lokalizacją i dlatego oglądanie treści wideo za pomocą urządzeń przenośnych pozostaje niszową czynnością.
Podobne wyniki przynosi przeprowadzone jesienią zeszłego roku badanie Deloitte i The Harrison Group. Wynika z niego, że 64 procent amerykańskich internautów ogląda treści wideo na ekranie domowego telewizora, 37 procent na ekranie komputerowego monitora, 20 procent na ekranie telefonu komórkowego, a 10 procent za pomocą innych przenośnych urządzeń, takich jak iPod czy PSP.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Coraz więcej materiałów wideo oglądanych na pecetach