comScore: kolejny wzrost na rynku wideo online
Amerykańscy internauci obejrzeli w marcu prawie 11,5 miliarda klipów wideo online.
W porównaniu z lutym liczba obejrzanych filmików wideo wzrosła o 13 procent, a w porównaniu z marcem 2007 roku była większa aż o 64 procent - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej comScore.
Najwięcej - 4,36 miliarda klipów - zostało obejrzanych na stronach należących do Google, z czego 98 procent stanowiły materiały w serwisie YouTube. Za Google znalazły się strony należące do: Fox Interactive Media (477,6 miliona obejrzanych klipów), Yahoo (328,1 mln), Viacom Digital (249,3 mln), Microsoftu (245,5 mln), Time Warner (159 mln), Disney Online (108,1 mln), ABC.com (100,1 mln), AOL (100 mln) oraz ESPN (89,8 mln).
W marcu każdy ze 138,6 miliona amerykańskich internautów oglądających wideo online, stanowiących 73,7 procenta tamtejszych internautów, przeznaczył średnio 235 minut na oglądanie klipów. Statystyczny użytkownik obejrzał blisko 83 filmiki, a każdy z nich trwał średnio 2,8 minuty.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: comScore: kolejny wzrost na rynku wideo online