Comarch utworzył spółkę w Wielkiej Brytanii. Stawia na platformę lojalnościową
Grupa Comarch otwiera nową spółkę w Wielkiej Brytanii, poinformowała firma w komunikacie. Głównym obszarem aktywności Comarch na rynku brytyjskim ma być poszukiwanie klientów w sektorze usługowym z ofertą platform lojalnościowych, w telekomunikacji z systemami Billing & OSS oraz w branży finansowej i ubezpieczeniowej z ofertą asset management oraz systemów obsługi ubezpieczeń.
"Inwestycja w działania w Wielkiej Brytanii to realizacja długoterminowej strategii pozyskiwania nowych klientów w krajach anglosaskich oraz poszerzania globalnej sieci biur Comarch. Rolą przedstawicielstwa w Londynie ma być budowanie lokalnych relacji z brytyjskimi firmami, pozyskiwanie nowych kontraktów oraz wzmacnianie świadomości marki wśród klientów Comarch na tym rynku" - czytamy w komunikacie.
Głównym obszarem aktywności Comarch na rynku brytyjskim będzie poszukiwanie klientów w sektorze usługowym z ofertą platform lojalnościowych, w telekomunikacji z systemami Billing & OSS oraz w branży finansowej i ubezpieczeniowej z ofertą asset management oraz systemów obsługi ubezpieczeń. Obecnie Comarch realizuje projekty dla mającej siedzibę na wyspach sieci stacji paliw BP oraz brytyjskiego klienta z segmentu bankowość i ubezpieczenia.
W 2011 roku grupa miała 37,47 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 43,72 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 784,61 mln zł wobec 761,36 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Comarch utworzył spółkę w Wielkiej Brytanii. Stawia na platformę lojalnościową