Na polskim rynku debiutuje Coca-Cola cynamonowa
W ramach trwającej kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj" Coca-Cola wprowadza na polski rynek limitowaną edycję napoju o smaku cynamonowym. Akcję wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez McCann Worldgroup, Mediacom, Fortisn, LiquidThread oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Limitowana edycja świąteczna Coca-Coli w wariancie zero cukru będzie sprzedawana w butelkach 0,5l oraz 1l.
- Premierowa edycja limitowana stanowi integralny komponent kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj". Nowość smakowa jest prezentem Coca-Cola dla tych, którzy cenią zimowe, aromatyczne smaki - powiedział Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
Nowy smak promowany jest spotem reklamowym, emitowanym w telewizji i kinach. Ponadto marka przygotowała aktywności w punktach sprzedaży, digitalu i mediach społecznościowych.
McCann Worldgroup odpowiada za kreację i produkcję reklamy. Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy Mediacom, a za kreację i przygotowanie materiałów BTL oraz OOH - agencja reklamowa Fortis. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, natomiast działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: Na polskim rynku debiutuje Coca-Cola cynamonowa