SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CNN uruchomiło nową witrynę CNN Business. Zastąpiła ona CNNMoney

W czwartek, 4 października br. CNN uruchomiło nową witrynę CNN Business, która zastąpiła CNNMoney. Zmiana dotyczy nie tylko nazwy, designu strony, ale przede wszystkim zakresu tematycznego. Zespół redakcyjny z biurem w San Francisco będzie się koncentrować wokół cyfrowej transformacji biznesu.

Na CNN Business będą dostępne najnowsze informacje dotyczące handlu detalicznego, rynku mediów, energetycznego i innych, gdzie nowe technologie zaznaczyły swoją obecność.

Redaktorzy CNN Business będą holistycznie opisywać trwającą rewolucję gospodarczą i rynki inwestycyjne dostarczając treści w formie ekskluzywnych wywiadów, newsów, wideo, streamingów, czy ściśle targetowanych projektów. Dzięki szerokiej ofercie aktualności, analiz, opinii oraz danych rynkowych, nowa platforma jest skierowana do tych, którzy chcą się dowiedzieć czegoś nowego, oraz zawiera istotne informacje pomagające umiejętnie zarządzać biznesem.

- Aby zrozumieć biznes w 2018 roku, musimy zdać sobie sprawę z tego, że obecnie każda firma jest w jakimś stopniu firmą technologiczną. W CNN Business żyjemy historiami, które przedstawiamy i ciągle szukamy nowych sposobów tego, jak opisywać przyszłość - mówi Jason Farkas, wiceprezes i dyrektor generalny CNN Business.

Nowe biuro zlokalizowane w San Francisco dołączyło do listy oddziałów CNN m.in. w Nowym Jorku, Waszyngtonie, Hong Kongu, Londynie, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, a także w Indiach. Oddział w San Francisco będzie specjalizować się w obszarach: nowych technologii, start-up’ów, venture capital oraz kryptowalut.

CNN Business będzie w pełni zintegrowany z kanałami CNN i CNN International. Prezenterką autorskich bloków tematycznych CNN Business została Julia Chatterley, z kolei Brian Stelter będzie pełnić rolę gospodarza i głównego korespondenta. W zespole jest także Christine Romans. Nie zabraknie programów Richarda Questa.

Przewidziane są również bliska współpraca między stacjami CNN Business i CNN International oraz wspólne inicjatywy związane z programami biznesowymi, które wykorzystają popularność i wartość merytoryczną audycji takich, jak: „Quest Means Business”, „First Move z Julią Chatterley”, „The Express” i „CNN Marketplace Africa”.

CNN Business będzie również prowadzić projekty wertykalnych, które będą się przede wszystkim koncentrować na osobowościach w biznesie, firmach i innowacjach, które napędzają rozwój ekonomii.

Ponadto pojawią się nowe produkcje CNN Business pokazujące jak innowacje wpływają na gospodarkę: „Center Piece”, „Leading Indicator”, „Risk Takers” i „United States of Amazon”. CNN Business będzie też kontynuował produkcję audycji na żywo.

Uruchomienie nowego kanału CNN Business jest sponsorowane przez Fidelity.

Dołącz do dyskusji: CNN uruchomiło nową witrynę CNN Business. Zastąpiła ona CNNMoney

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl