Clear Channel Polska uruchamia platformę City Connect. Heineken z pierwszą kampanią
Clear Channel Polska uruchomiła platformę reklamy zewnętrznej City Connect. Pierwszą kampanię na nośnikach firma realizuje dla marki Heineken.
Citylighty należące do sieci zostały wyposażone w czytnik NFC/QR, który pozwala na interakcję z kampanią outdoorową poprzez smarfona i natychmiastowe przekierowanie do kontentu w internecie. Panele reklamowe są umieszczone w miejscach dostępnych dla pieszych.
Platforma ma pozwalać na aktywniejszą komunikację marek z klientami podczas ich codziennych zajęć. Reklamodawcy mogą przyciągać ich uwagę za pomocą wyświetlanych informacji o kampanii (np. danych charakterystycznych dla lokalizacji), przekazywanych rabatów na zakupy oraz rozrywki (np. gier, filmów, zdjęć i aplikacji).
Platforma City Connect ruszyła w czerwcu równocześnie w 23 krajach.
W Polsce w sieci City Connect wystartowała kampania reklamowa piwa Heineken, podczas której promowana jest akcja „Otwórz miasto”. Kampania potrwa do końca lipca i jest realizowana na 550 citylightach w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Łodzi, Poznaniu i Aglomeracji Śląskiej.
Koordynacją działań w internecie zajmuje się K2 Internet. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Clear Channel Polska uruchamia platformę City Connect. Heineken z pierwszą kampanią