SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Clear Channel Polska uruchamia platformę City Connect. Heineken z pierwszą kampanią

Clear Channel Polska uruchomiła platformę reklamy zewnętrznej City Connect. Pierwszą kampanię na nośnikach firma realizuje dla marki Heineken.

Citylighty należące do sieci zostały wyposażone w czytnik NFC/QR, który pozwala na interakcję z kampanią outdoorową poprzez smarfona i natychmiastowe przekierowanie do kontentu w internecie. Panele reklamowe są umieszczone w miejscach dostępnych dla pieszych.

Platforma ma pozwalać na aktywniejszą komunikację marek z klientami podczas ich codziennych zajęć. Reklamodawcy mogą przyciągać ich uwagę za pomocą wyświetlanych informacji o kampanii (np. danych charakterystycznych dla lokalizacji), przekazywanych rabatów na zakupy oraz rozrywki (np. gier, filmów, zdjęć i aplikacji).

Platforma City Connect ruszyła w czerwcu równocześnie w 23 krajach.

W Polsce w sieci City Connect wystartowała kampania reklamowa piwa Heineken, podczas której promowana jest akcja „Otwórz miasto”. Kampania potrwa do końca lipca i jest realizowana na 550 citylightach w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Łodzi, Poznaniu i Aglomeracji Śląskiej.

Koordynacją działań w internecie zajmuje się K2 Internet. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.

Dołącz do dyskusji: Clear Channel Polska uruchamia platformę City Connect. Heineken z pierwszą kampanią

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
t
ŁUUŁAAWWWWWW...aleeeee!
odpowiedź