'CKM' zmienia format, szatę graficzną i zawartość
Od numeru grudniowego (na rynku od 12 listopada br.) miesięcznikdla mężczyzn "CKM" (Marquard Media Polska) wydawany będzie wmniejszym formacie i w nowej szacie graficznej. Zmiany obejmą takżejego zawartość.
Pismo zmieni format z 230x300 mm na 210x273 mm. Nowy format -jak informuje wydawca - nawiązuje do tego, jaki mająnajpopularniejsze męskie magazyny na świecie ("GQ", "Maxim" czy"Esquire"). Miesięcznik zyska też nowy layout, zmieni czcionki ikolorystykę.
W "CKM-ie" pojawi się większa liczba materiałów poświęconychm.in. nowoczesnym technologiom, nauce i architekturze. Stanie sięto możliwe dzięki współpracy syndykacyjnej z największymiświatowymi magazynami popularno-naukowymi. Redakcja zwiększy takżeilość artykułów poradnikowych dotyczących mody, groomingu,motoryzacji, turystyki i kuchni. Na szerszą skalę pojawią sięrównież zestawienia i rankingi.
Bez zmian pozostają objętość magazynu (wynosi 146 stron) i jegopodstawowa cena (8,90 zł). Wydawnictwo nie planuje również na raziezmiany cennika reklam oraz podstawowego nakładu "CKM-u", który wwydaniach bez dodatków specjalnych wynosi obecnie 120 tys. egz.
Średnia sprzedaż ogółem magazynu w okresie od stycznia do lipcabr. wyniosła 84 179 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'CKM' zmienia format, szatę graficzną i zawartość