Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w lutym 2008 sprzedażogółem na poziomie 80 492 egz. (76 525 egz. w analogicznym okresie2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedażymiesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 69 208egz. (wzrost o 2,9 proc.) a na trzecim uplasował "Playboy"(Marquard Media Polska) - 60 224 egz. (rok wcześniej 54 798egz.).
luty |
| 2008 | 2007 |
ZKDP | Sprzedaż ogólem |
CKM | 80492 | 76525 |
Logo | 69208 | 67219 |
Playboy | 60224 | 54798 |
Men's HealthPolska | b.d. | b.d. |
2008 |
| luty | styczeń |
ZKDP | Sprzedaż ogólem |
CKM | 80492 | 117666 |
Logo | 69208 | 69891 |
Playboy | 60224 | 98161 |
Men's HealthPolska | b.d. | 80133 |
W lutym 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych - największąsprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 40 186 egz. (wanalogicznym okresie 2007 roku - 41 752 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 844 egz. (rokwcześniej 29 599 egz.).luty |
| 2008 | 2007 |
ZKDP | Sprzedaż ogólem |
Forbes | 40186 | 41752 |
Manager Magazin | 29844 | 29599 |
Businessman.pl | 20510 | - |
2008 |
| luty | styczeń |
ZKDP | Sprzedaż ogólem |
Forbes | 40186 | 42110 |
Manager Magazin | 29844 | 30218 |
Businessman.pl | 20510 | 20408 |
Dołącz do dyskusji: CKM liderem, w dół Forbes