SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CKM liderem, w dół Forbes

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w lutym 2008 sprzedażogółem na poziomie 80 492 egz. (76 525 egz. w analogicznym okresie2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedażymiesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 69 208egz. (wzrost o 2,9 proc.) a na trzecim uplasował "Playboy"(Marquard Media Polska) - 60 224 egz. (rok wcześniej 54 798egz.).

luty

20082007
ZKDPSprzedaż ogólem
CKM8049276525
Logo6920867219
Playboy6022454798
Men's HealthPolskab.d.b.d.
2008

lutystyczeń
ZKDPSprzedaż ogólem
CKM80492117666
Logo6920869891
Playboy6022498161
Men's HealthPolskab.d.80133


W lutym 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych - największąsprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 40 186 egz. (wanalogicznym okresie 2007 roku - 41 752 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 844 egz. (rokwcześniej 29 599 egz.).
luty

20082007
ZKDPSprzedaż ogólem
Forbes4018641752
Manager Magazin2984429599
Businessman.pl20510-
2008

lutystyczeń
ZKDPSprzedaż ogólem
Forbes4018642110
Manager Magazin2984430218
Businessman.pl2051020408

Dołącz do dyskusji: CKM liderem, w dół Forbes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl