SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CKM liderem, Manager Magazin goni Forbes

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał we wrześniu 2007sprzedaż ogółem na poziomie 91 301 egz. (88 770 egz. w analogicznymokresie 2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na tematsprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejscu uplasował "Men's Health Polska" (Men's HealthPolska) - 71 066 egz. (wzrost o 8,3 proc.) a na trzecim magazynshoppingowy "Logo" (Agora) - 63 062 egz. (spadek o 17,4proc.).

wrzesień

20072006
ZKDPSprzedażogólem
CKM9130188770
Men's HealthPolska7106664119
Logo6306276366
Playboy5998458397


2007

wrzesieńsierpień
ZKDPSprzedażogólem
CKM9130193688
Men's HealthPolska71066-
Logo6306263579
Playboy5998474777

We wrześniu 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 34 738 egz.(w analogicznym okresie 2006 roku - 36 066 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 827 egz. (rokwcześniej 25 106 egz.).

wrzesień

20072006
ZKDPSprzedażogólem
Forbes3473836066
Manager Magazin2982725106


2007

wrzesieńsierpień
ZKDPSprzedażogólem
Forbes3473843340
Manager Magazin2982728230

Dołącz do dyskusji: CKM liderem, Manager Magazin goni Forbes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl