Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał we wrześniu 2007sprzedaż ogółem na poziomie 91 301 egz. (88 770 egz. w analogicznymokresie 2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na tematsprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejscu uplasował "Men's Health Polska" (Men's HealthPolska) - 71 066 egz. (wzrost o 8,3 proc.) a na trzecim magazynshoppingowy "Logo" (Agora) - 63 062 egz. (spadek o 17,4proc.).
wrzesień |
| 2007 | 2006 |
ZKDP | Sprzedażogólem |
CKM | 91301 | 88770 |
Men's HealthPolska | 71066 | 64119 |
Logo | 63062 | 76366 |
Playboy | 59984 | 58397 |
2007 |
| wrzesień | sierpień |
ZKDP | Sprzedażogólem |
CKM | 91301 | 93688 |
Men's HealthPolska | 71066 | - |
Logo | 63062 | 63579 |
Playboy | 59984 | 74777 |
We wrześniu 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 34 738 egz.(w analogicznym okresie 2006 roku - 36 066 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 827 egz. (rokwcześniej 25 106 egz.).
wrzesień |
| 2007 | 2006 |
ZKDP | Sprzedażogólem |
Forbes | 34738 | 36066 |
Manager Magazin | 29827 | 25106 |
2007 |
| wrzesień | sierpień |
ZKDP | Sprzedażogólem |
Forbes | 34738 | 43340 |
Manager Magazin | 29827 | 28230 |
Dołącz do dyskusji: CKM liderem, Manager Magazin goni Forbes