Cityboard Media z działem kreacji dla małych i średnich firm
W strukturze firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media utworzono dział kreatywno-graficzny. Czteroosobowym zespołem kieruje Sara Sapieha.
Zadaniem działu kreatywno-graficznego w Cityboard Media jest projektowanie oryginalnych plakatów, modyfikacja już gotowych projektów otrzymanych od klientów oraz dostosowywanie kreacji do wymogów reklamy wielkoformatowej i specyfiki nośników oferowanych przez firmę. Nowy dział zajmuje się konsultacjami w zakresie optymalnego zaprojektowania warstwy graficznej (dobór kolorów, zdjęć, czcionki) i słownej (tworzenie haseł, redakcja treści) reklam.
Usługi te są adresowane głównie do małych i średnich firm, które często nie dysponują specjalistami w zakresie kreacji, nie współpracują z agencjami reklamowymi, a czasem nawet nie mają gotowych rozwiązań i własnej identyfikacji graficznej.
Zespołem, który składa się z czterech osób, kieruje Sara Sapieha, która wcześniej odbywała staż w firmie. Nowy zespół już pracuje nad kilkoma projektami, które są jeszcze w fazie konsultacji z klientami.
Dołącz do dyskusji: Cityboard Media z działem kreacji dla małych i średnich firm