City Service skraca nazwę i zmienia identyfikację
Agencja City Service skróciła swoją nazwę do pierwszego członu. Jednocześnie firma zmieniła identyfikację wizualną i wdrożyła nową strategię marketingową.
Rebranding agencji reklamy zewnętrznej City Service na City jest
elementem strategii marketingowej przyjętej przez firmę pod hasłem
"We explore the city".
- Zmiany to nie tylko ładniejsze oferty i odświeżona strona
internetowa, ale nowa jakość w realizowaniu dalszych celów
biznesowych spółki - opisuje Wiesław Stopa, współwłaściciel i new
business director w City.
-W sezonie 2008-2009 wdrożyliśmy sieć wolno stojących ekranów
cyfrowych w technologii LED przy wiodących stokach narciarskich w
Polsce, co wymagało profesjonalnego wsparcia marketingowego -
dodaje Rafał Zamorski, współwłaściciel i sales director firmy.
Zmianie strategii i nazwy agencji City towarzyszy odświeżenie jej identyfikacji wizualnej, które obejmuje logo samej firmy i jej głównych produktów. Strategię marketingową opracowała dla City agencja Rubikom Strategy&Creation, natomiast identyfikację firma przygotowała we współpracy z No One.
Dołącz do dyskusji: City Service skraca nazwę i zmienia identyfikację