Ciszewski Public Relations: 50. urodziny Smerfów
Ciszewski Public Relations wygrała przetarg na promocję obchodów 50. urodzin Smerfów w Polsce.
Agencja Ciszewski Public Relations podpisała umowę z belgijską agencją marketingową i eventową Medina Factory, która koordynuje realizację projektu w ponad 20 krajach europejskich.
Za logistyczną organizację polskich obchodów 50. urodzin Smerfów odpowiada stołeczna Estrada, która specjalizuje się w organizacji imprez kulturalnych oraz imprez dla dzieci.
Ciszewski Public Relations odpowiada za prowadzenie media relations obchodów, a współpraca ma charakter projektowy. Agencja będzie odpowiedzialna za organizację konferencji prasowej, przygotowanie materiałów prasowych, patronaty medialne, bieżące kontakty z dziennikarzami oraz monitoring mediów.
Już wkrótce, między 26 i 28 czerwca, Smerfy odwiedzą Warszawę, aby zaprosić najmłodszych i ich rodziców do wspólnej zabawy z okazji 50. rocznicy debiutu bohaterów belgijskich bajek.
Dołącz do dyskusji: Ciszewski Public Relations: 50. urodziny Smerfów