Chromebooki znów na celowniku Microsoftu (wideo)
Microsoft opublikował kolejny spot reklamowy z serii „Honestly”, w którym zachwala komputery z systemem Windows, krytykując jednocześnie Chromebooki.
Nowe nagranie zatytułowano „Karate”. Wypowiada się w nim matka chłopca uczestniczącego w zajęciach sztuk walki, tłumacząc ile korzyści daje jej notebook z systemem Windows. Jednocześnie pada krytyka pod adresem ograniczeń Chromebooka.
Głównym bohaterem nagrania jest X200CA, którego cena w USA zaczyna się od 280 dolarów. To kwota porównywalna z tą, którą trzeba zapłacić, za niektóre komputery z Chrome OS. Wszystko wskazuje na to, że w ten sposób gigant z Redmond chce odwrócić modę na tego typu urządzenia. Według najnowszych danych, co piątym komputerem sprzedawanym w USA w 2013 był właśnie Chromebook (przeczytaj o tym więcej).
Dołącz do dyskusji: Chromebooki znów na celowniku Microsoftu (wideo)