Chris Niedenthal i nowe logo promocyjne w spocie „Polska. Spring into new” (wideo)
Ruszyła właściwa odsłona rządowej kampanii „Polska. Spring into new” reklamującej w Europie Zachodniej pozytywny wizerunek naszego kraju. Narratorem spotu, w którym prezentowane jest nowe logo promocyjne Polski, jest znany fotograf Chris Niedenthal.
W spocie Chris Niedenthal opowiada o zmianach, które nastąpiły w Polsce w ciągu ostatnich 25 lat. Przekonuje, że w tym czasie nasz kraj wykonał skok cywilizacyjny, głównie dzięki energii mieszkańców.
Przypomnijmy, że kampania „Polska. Spring into new” zaczęła się w drugiej połowie maja od plakatów umieszczonych w Londynie (więcej na ten temat). Spot będzie natomiast emitowany m.in. w BBC, CNN, Eurosporcie i Sky News. Oprócz Wielkiej Brytanii kampania - zaplanowana do listopada - obejmie Niemcy, Belgię i Szwecję.
Na koniec spotu z Niedenthalem pojawia się nowe logo promocyjne Polski. Jest to znak złożony z pięciu czerwonych ukośnych kresek na białym tle. Został zaprojektowany przez brytyjską agencję Saffron Brand Consultants.
Spot odsyła też do serwisu Polska.pl, który tak samo jak Poland.pl Ministerstwo Spraw Zagranicznych przejęło niedawno od Agory (więcej na ten temat).
Kreacją całej kampanii i produkcją spotu zajęła się agencja Saatchi&Saatchi (wybrana w konkursue), a działania w social media prowadzi konsorcjum agencji Profile i FleishmanHillard (wyłonione w przetargu).
Budżet akcji wynosi 8,4 mln zł (z czego większość to koszty zakupu czasu reklamowego), a jej koordynacją zajmuje się Ministerstwo Spraw Zagranicznych.
Dołącz do dyskusji: Chris Niedenthal i nowe logo promocyjne w spocie „Polska. Spring into new” (wideo)