Chłodzące billboardy reklamują piwo Coors Light
Marka piwa Coors Light zaprezentowała energooszczędne reklamy na dachach budynków, by w ten sposób zainspirować Amerykanów do obniżania kosztów chłodzenia ich domów tego lata.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Angled_Chillboard_Final_KV655.jpg)
Billboardy, których nikt nie widzi, ale każdy może poczuć, były inspiracją dla najnowszej nowej kampanii reklamowej Coors Light „Chillboards”. Ponieważ temperatury powietrza w Miami stale rosną, Coors Light zdecydowało, że nadszedł czas, aby ochłodzić budynki - tak jak chłodzić ma piwo tej marki.
Marka piwa „chill” stworzyła pierwszy na świecie billboard na dachu, który, jak udowodniono, obniża temperaturę w 96 mieszkaniach w Miami. Jedyny w swoim rodzaju billboard pomalowany jest specjalną białą farbą - tzw. białą powłoką dachową Mule-Hide, która może odbijać 85 proc. światła słonecznego, które podczas testów wykazało spadek temperatury na dachu nawet o 50 stopni.
Nowe reklamy na dachach, które mają różne określenia: „chillboardy” i „reklamy, których nikt nie widzi, ale każdy może poczuć”, są zaprojektowane tak, aby pokryć 96 proc. powierzchni odblaskową białą farbą.
Dodatkowo aby rozszerzyć czynnik chłodu w całym kraju, Coors Light rozda 5000 galonów białej farby w najbliższych dniach (do 12 maja włącznie), do wyczerpania zapasów. By je zdobyć trzeba wziąć udział w konkursie, na profilach Coors Light na Instagramie i Twitterze.
Marka Coors Light współpracowała z dyrektorem kreatywnym, Set Free Richardsonem i Street Artist, Andulaz The Artist, aby wyprodukować chillboardy.
Dołącz do dyskusji: Chłodzące billboardy reklamują piwo Coors Light