Castorama: decyzja Komisji Etyki Reklamy niesprawiedliwa, hasło zostaje
Castorama uważa, że decyzja Komisji Etyki Reklamy uznająca, że hasło „Nikomu nie pozwolimy pobić naszych cen” wprowadza odbiorców w błąd, jest niesprawiedliwa. Firma zapowiada odwołanie się od tej decyzji.
Komisja Etyki Reklamy oceniła emitowany latem spot Castoramy z hasłem „Nikomu nie pozwolimy pobić naszych cen” po tym, jak otrzymała dotyczącą go skargę od odbiorcy. Komisja uznała, że przekaz mógł wprowadzać odbiorców w błąd i odradziła firmie wykorzystywanie tego sloganu (szczegóły całej sprawy).
W oświadczeniu przesłanym do naszej redakcji Castorama Polska deklaruje, że nie zgadza się z tą decyzją, uważając ją za niesprawiedliwą oraz podjętą bez zachowania należytej staranności. Firma podkreśla, że stale analizuje bieżącą sytuację cenową na wszystkich lokalnych rynkach, na których działa. Mimo to dopuszcza sytuację, w której klient znajdzie w innym miejscu dokładnie taki sam, ale tańszy produkt - a wtedy w ciągu 15 dni od daty dokonania zakupu pokrywa różnicę cen, po okazaniu odpowiedniego paragonu.
„Cała realizowana przez spółkę strategia handlowa są czynnikami, które w naszym przekonaniu w pełni upoważniają do zastosowania hasła „Nikomu nie pozwolimy pobić naszych cen” - pisze Castorama. Zapowiada jednocześnie, że odwoła się od decyzji Komisji Etyki Reklamy. „Jesteśmy przekonani, że bezpośredni i stały kontakt komisji z właściwymi przedstawicielami spółki Castorama Polska podczas rozpatrywania skargi dotyczącej naszej kampanii reklamowej pozwoliłby wcześniej rozwiać wszelkie wątpliwości i mógłby spowodować, że decyzja w tej sprawie byłaby inna” - deklaruje przedsiębiorstwo.
Dołącz do dyskusji: Castorama: decyzja Komisji Etyki Reklamy niesprawiedliwa, hasło zostaje