Carrefour Polska postawił na Marketing & Communications Consultants
Marketing & Communications Consultants (M&CC) rozpoczęła współpracę z Carrefour Polska. Oferta agencji została najwyżej oceniona w konkursie ofert.
Agencja będzie odpowiedzialna za bieżące doradztwo strategiczne i operacyjne oraz stałą obsługę klienta w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz produktowej dla firmy Carrefour. W ramach bieżącej obsługi agencja będzie prowadziła biuro prasowe klienta, zarządzała sytuacjami kryzysowymi, wspierała klienta podczas realizacji wybranych wydarzeń oraz realizowała działania z zakresu CSR. Dodatkowo w bieżącym roku agencja poprowadzi inne strategiczne projekty. W obszarze social media i community management M&CC będzie współpracować z agencją ŁUCZAK PR.
Ze strony Carrefour za współpracę z agencją odpowiadać będzie Maria Cieślikowska - dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej i PR. W siedzibie klienta, w biurze prasowym pracuje: Jerzy Nowak (account manager) oraz Michał Wierzbicki (account executive), zaś w agencji pracę na rzecz Carrefour wykonują: Anna Kryj (senior account executive) oraz Sylwia Samborska (account manager) - koordynator projektu.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: Carrefour Polska postawił na Marketing & Communications Consultants