Carrefour podtrzymuje plan pozyskania 100 tys. klientów MVNO,rozważa post-paid
Carrefour podtrzymuje swoje prognozy, według których liczy napozyskanie 100 tys. klientów Carrefour Mova w ciągu roku odrozpoczęcia działalności jako wirtualny operator telefoniikomórkowej (MVNO), co nastąpiło w kwietniu.
Poinformował członek zarządu Carrefour Polska Jerzy Sikora, wrozmowie z agencją ISB. Nie wykluczył, że w przyszłym rokuCarrefour wprowadzi ofertę typu post-paid.
"Sprzedaż kart idzie zgodnie, a nawet nieco lepiej, niżzakładaliśmy" - powiedział Sikora. Według niego, prognozyprzedstawione w kwietniu przez prezesa Carrefour Polska GillesaRoudy nie są zagrożone. Sikora poinformował, że Carrefour rozważawprowadzenie nowych funkcjonalności i rozszerzenie oferty.
"Na końcu tej drogi jest oferta post-paid" - powiedział Sikora.Podkreślił jednak, że nie zapadła jeszcze decyzja o jejwprowadzeniu, choć teoretycznie byłoby to możliwe w przyszłym roku.Obecnie usługi są oferowane tylko w modelu pre-paid (oferta nakartę, bez abonamentu).
"Ciągle jeszcze poznajemy naszych klientów i ich potrzeby,chcemy się skupić na tym, żeby jak najlepiej na nie reagować" -powiedział członek zarządu odpowiedzialny za usługi. Carrefourwprowadził w ostatnich tygodniach możliwość przeniesienia staregonumeru do swojej sieci i zwiększył - do 60 min. - maksymalną liczbęminut, jakie można otrzymać w zamian za zakupy w sieciach jegosklepów.
Klienci Movy mogą otrzymywać darmową minutę do wykorzystania wsieci Carrefour Mova i na numery stacjonarne w zamian za każde 10złotych wydanych za zakupy w sklepach tej sieci. Kartę możnadoładować w sklepach, przy kasie, za dowolnie wybraną kwotę, lubresztę z zakupów. Doładowania można też kupić przez internet, wsieciach "Kolporter" oraz systemie "moje doładowania". Nadoładowania można będzie też wymienić punkty z programulojalnościowego "Rodzinka".
"Startery są obecnie dostępne we wszystkich naszych sklepach, zwyjątkiem najmniejszego formatu sklepów osiedlowych 'Carrefour 5minut', na bieżąco wprowadzamy je do wszystkich nowych sklepów" -powiedział Sikora. Nie wykluczył, że w przyszłości Carrefourrozważy sprzedaż usługi przez inne kanały sprzedaży, ale zaznaczył,że w tej chwili firma nie rozważa takiego kroku.
Obecnie do informowania o ofercie Carrefour Mova wykorzystujewyłącznie sieć własnych sklepów. "Myślimy jednak o nowych kanałachkomunikowania naszej usługi" - przyznał Sikora.
Carrefour jest pierwszą siecią detaliczną, która rozpoczęładziałalność typu MVNO w Polsce. Działa już jako MVNO we Francji,Włoszech, Hiszpanii i Belgii. Na świecie tego typu usługi oferujem.in. Tesco. (ISB)
Dołącz do dyskusji: Carrefour podtrzymuje plan pozyskania 100 tys. klientów MVNO,rozważa post-paid