Carrefour może wprowadzać nowe usługi, chce mieć więcej punktów Lotto
Carrefour Polska może wprowadzać kolejne usługi dodane do swoich sklepów, chce też jak najszybszego wprowadzania sprzedaży zakładów "Lotto" do kolejnych sklepów, poinformował członek zarządu Carrefour Polska Jerzy Sikora, w rozmowie z agencją ISB.
"Do połowy przyszłego roku chcielibyśmy mieć 'Lotto' tam, gdzie będzie to możliwe" - powiedział ISB Sikora. W tej chwili Carrefour ma w swoich sklepach ok. 50 punktów sprzedaży "Lotto". Część kolektur Carrefour Polska przejął razem ze sklepami należącymi poprzednio do Ahold Polska, na co UOKiK zgodził się rok temu.
"W tej chwili oddajemy nowy punkt 'Lotto' raz na dwa-trzy tygodnie, ale rozmawiamy z Totalizatorem o przyśpieszeniu tego tempa" - powiedział Sikora. Zaznaczył, że spółka chce w połowie 2009 roku mieć punkty "Lotto" tam, gdzie będzie to możliwe, czyli z wyjątkiem tych lokalizacji, na które nie zgodzi się Totalizator (w praktyce brak zgody jest prawdopodobny tylko w przypadku punktu, w którego pobliżu jest już 'lotto').
Grupa Carrefour Polska posiada 346 sklepów, w tym 78 hipermarketów Carrefour i 268 supermarketów Globi oraz Carrefour Express. W 2007 roku grupa zanotowała 7,3 mld zł obrotu.
"Rozważamy obecnie wprowadzenie nowych usług do naszych sklepów, będą one zbliżone do tych, które Carrefour oferuje na świecie" - powiedział Sikora. Zaznaczył też, że firma chce zwiększyć synergie między poszczególnymi usługami.
Carrefour Polska oferuje już m.in. usługi finansowe we współpracy z Lucas Bank (karty Visa Carrefour, kredyty gotówkowe, program ratalny). Jest też wirtualnym operatorem telefonii komórkowej Carrefour Mova. Inne usługi to m.in. stacje paliw, punkty wywoływania zdjęć.
Grupa Carrefour rozwija ofertę usług dodatkowych od 20 lat. Są to m.in. usługi finansowe, informatyczne, ubezpieczenia, wywoływanie zdjęć, stacje benzynowe, biura podróży, apteki, sprzedaż biletów, bony zakupowe. Od 2005 roku Grupa Carrefour realizuje nową strategię rozwoju, która zakłada wdrażanie nowych, innowacyjnych usług oraz rozszerzanie ich dostępności na kolejne formaty sklepów.
Dołącz do dyskusji: Carrefour może wprowadzać nowe usługi, chce mieć więcej punktów Lotto