Carat z medialnym budżetem Nokii
Dom mediowy Carat wygrał przetarg na globalne planowanie i zakupmediów dla firmy Nokia.
Wchodząca w skład grupy Aegis agencja pokonaław finałowej walce o warty około 300 milionów funtów budżet dommediowy ZenithOptimedia (Publicis Groupe).
We wcześniejszej fazie z rywalizacji wyeliminowane zostałyUniversal McCann (Mediabrands) i PHD (Omnicom), a całkowicie zudziału w przetargu zrezygnował MediaCom (WPP Group), dotychczasobsługujący w tym zakresie fińską firmę w Europie, Azji i USA.
Carat ma przejąć medialne obowiązki największego producentatelefonów komórkowych na świecie w III kwartale bieżącego roku.
Przetarg na medialny budżet nastąpił po serii zmian, jakie wewcześniejszych miesiącach w zakresie globalnych działań reklamowychpoczyniła Nokia. W listopadzie ubiegłego roku firma zrezygnowała zusług Lowe London i wybrała agencję Wieden & Kennedy do obsługiglobalnego budżetu reklamowego telefonów z serii N. Z kolei w lutymtego roku Nokia podzieliła swój globalny budżet reklamy cyfrowejmiędzy należącą do Aegis Group sieć Isobar idotychczas obsługującą w tym zakresie firmę amerykańską agencjękreatywną R/GA.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Carat z medialnym budżetem Nokii