Carat zajmie się obsługą mediową Empiku
Dom mediowy Carat z grupy dentsu Polska wygrał przetarg na obsługę mediową spółki Empik, właściciela m.in. sieci salonów pod tą nazwą. Umowa ma charakter długofalowy.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/empik655.jpg)
Szczegółów przetargu nie ujawniono. Podano jedynie, że proces przetargowy koordynowała i nadzorowała firma audytorska Media Strategy, a w finale Carat pokonał największe agencje mediowe na rynku.
Carat będzie odpowiedzialny za strategiczne doradztwo w całym portfelu mediowym spółki, planowanie i zakup wybranych mediów.
- Szukaliśmy partnera, który właściwie dopasuje ofertę do złożoności i specyfiki naszego biznesu. Carat wyróżnił się przede wszystkim strategicznym podejściem, dobrym zrozumieniem wyzwań i szans, jakie przed nami stoją, a także dużym zaangażowaniem, z jakim zespół podszedł do niełatwego briefu. Nie bez znaczenia był również atrakcyjny kosztorys - mówi Mona Kinal, chief marketing officer Empik.
Umowa ma charakter długofalowy.
Dołącz do dyskusji: Carat zajmie się obsługą mediową Empiku