Canal+ reklamuje ofertę filmową (wideo)
Pod hasłem "Gdzie są emocje?" rozpoczął się drugi etap wizerunkowej kampanii reklamowej Canal+. Akcja promuje ofertę filmową stacji.
Najnowsza kampania reklamowa Canal+ w żartobliwy sposób podkreśla, że stacja oferuje swoim widzom unikatowy i emocjonujący zestaw filmów. 30-sekundowy spot od 31 maja jest emitowany w TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVN24, TV4, Filmbox, Comedy Central, AXN, FOXlife, Hallmark, National Geographic, VH1, Movies 24, Discovery i MTV.
Kreację kampanii przebiegającej pod hasłem "Gdzie są emocje?" przygotowała agencja reklamowa Ogilvy Action, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
W pierwszym etapie wizerunkowej kampanii Canal+ promował się jako stacja piłkarska. Trwał on do końca maja br.
Dołącz do dyskusji: Canal+ reklamuje ofertę filmową (wideo)