CAM Media na minusie w I kw., w dół przychód
CAM Media zaprezentowała swoje wyniki finansowe za pierwsze trzy miesiące bieżącego roku.
Grupa kapitałowa CAM Media odnotowała w I kwartale 2012 roku przychody netto ze sprzedaży w wysokości 7,84 mln zł, w porównaniu do 9,44 mln zł w analogicznym okresie roku 2011. Strata netto grupy sięgnęła 1,46 mln zł, wobec 2,3 mln zł straty rok wcześniej, co oznacza poprawę 36,7 proc.
Natomiast przychody netto spółki CAM Media wyniosły w I kwartale 2012 r. 5,99 mln zł i były o 26,5 proc. niższe niż w I kwartale 2011 r. (8,16 mln zł). Wynik finansowy netto spółki wyniósł minus 1,29 mln zł, co oznacza poprawę o 39,9 proc. wobec tego samego okresu 2011 r. (2,14 mln zł straty netto).
Zarówno grupa, jak i spółka CAM Media poprawiły swoją rentowność. Koszty własne sprzedaży wyniosły w grupie w I kwartale 2012 r. 5,77 mln zł i były o 32,8 proc. mniejsze niż w tym samym okresie roku ubiegłego (8,58 mln zł), a w spółce - 4,44 mln zł (minus 41,8 proc. wobec 7,62 mln zł w I kw. 2011 r.).
Dołącz do dyskusji: CAM Media na minusie w I kw., w dół przychód