SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

byss.pl dla Otto

Agencja byss.pl wygrała przetarg na obsługę marketingową należącego do Grupy Otto serwisu internetowego otto.pl.

Głównym zadaniem agencji będzie egzekucja kompleksowej strategii działań on-line, w tym tworzenie materiałów dedykowanych kampanii marketingowej w sieci dla serwisu.

Grupa Otto oferuje w internecie produkty branży odzieżowej i lifestyle’owej. Tworzy ją ponad 120 firm działających w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Do kilku lokalnych wersji serwisu, m.in. w Austrii i Holandii, niedawno dołączyła również polska – www.otto.pl. Powstała ona na platformie internetowej iShop.

Wieloetapowy przetarg na obsługę marketingową marki agencja byss.pl wygrała wspólnie z internetową siecią reklamową IDMnet, która zajmie się planowaniem mediów dla serwisu. Oprócz przygotowania koncepcji i realizacji kampanii marketingowych w internecie, byss.pl będzie także odpowiedzialna za działania PR.

Dołącz do dyskusji: byss.pl dla Otto

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl