Budżet reklamowy wyszukiwarki Bing dla JWT
Microsoft powierzył agencji JWT budżet na globalną kampanięreklamową promującą uruchomienie nowej wyszukiwarki firmy o nazwieBing.
Tym samym podana w wątpliwość została przyszłość współpracykoncernu z Redmond z agencją McCann Erickson, która wcześniej byłaodpowiedzialna za większość kampanii promujących wprowadzenie narynek nowych produktów Microsoftu.
W ubiegłym roku firma przekazała JWT reklamowy budżet globalnychrozwiązań biznesowych, a agencji Crispin Porter & Boguskypowierzyła ostatnią kampanię promującą system operacyjny Windowspod hasłem 'I'm a PC', zachowując McCann Ericksson tylko do pracyprzy niektórych projektach na rynku brytyjskim.
JWT przygotuje promującą Bing i wartą od 80 do 100 milionówdolarów kampanię, która początkowo zostanie uruchomiona w USA, a wpóźniejszej części bieżącego roku na innych rynkach.
Wyszukiwarka Bing zostanie w pełni udostępniona na całym świecie3 czerwca pod adresem www.bing.com. Usługa całkowicie zastąpiobecną usługę Microsoftu znaną pod nazwą Windows Live Search(live.com).
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Budżet reklamowy wyszukiwarki Bing dla JWT