„Tomorrow Is Yours to Take” w reklamach Budweiser
Marka piwa Budweiser (produkowanego przez AB InBev) zaprezentowała w czwartek nową globalną platformę komunikacji i kreatywną kampanię pod hasłem "Tomorrow is Yours to Take". Powstała ona we współpracy z Andersonem .Paak'iem, producentem, autorem tekstów, artystą i reżyserem. Ma inspirować wschodzących twórców na całym świecie.
Kampania "Tomorrow is Yours to Take" ruszyła wczoraj wraz z premierą teledysku „Yours to Take” zawierającego oryginalną piosenkę wyprodukowaną i wykonaną przez Andersona .Paak'a.
Film opowiada historię twórców i aspirujących talentów pokonujących pesymistów i sceptyków na całym świecie, z Budweiserem na każdym etapie tej podróży. Wideo powstało dzięki globalnej współpracy. Zaangażowano do niego francuskiego piłkarza freestyle'owego Seana Garniera , brazylijskiego rapera Xamã, szwedzką projektantkę mody Julia Dang, kolumbijską artystkę graffiti Wandę Pot, argentyńską piosenkarkę Lara91K, brazylijskiego grafika Gabriela Massana i brytyjską perkusistkę Louise Bartle .
- Budweiser to wołanie o nieustępliwych twórców, marzycieli i przebojowych ludzi, którzy piekielnie chcą odcisnąć swoje piętno - powiedział Todd Allen , wiceprezes ds. globalnego marketingu, Budweiser. - Jako ktoś, kto rzucił wyzwanie przeciwnikom, by podążać za jego marzeniami, .Paak ucieleśnia ducha "Tomorrow is Yours to Take" i jego znaczenie.
Nad koncepcją kreatywną kampanii pracowała agencja Wieden+Kennedy - wspólnie z Budweiserem, .Paak'iem i zespołem twórców z całego świata.
„Yours To Take” celebruje potęgę niezależnego pokolenia, które robi to, w co wierzy, bez względu na to, co mówią inni. Z oryginalnym utworem .Paak i prawdziwymi historiami prawdziwych twórców przekazujących określone przesłanie, kampania ma być czymś więcej niż reklamą.
Firma podkreśla, że współpracując z .Paak'iem przy produkcji ścieżki dźwiękowej do tej globalnej kampanii, Budweiser kładzie podwaliny pod przyszłe działania wspierające wschodzące kreacje. To dopiero początek.
- Moja nowa muzyka do kampanii to nie tylko piosenka, to hymn! Tak, jak ja to widzę, jest jak wołanie do tych, którzy skończyli słuchanie wszystkich powodów, dla których ich marzenia są niemożliwe – mówi Anderson .Paak . - Zaufaj mi, też słyszałem tych wszystkich pesymistów, ale utrzymywałem motywację i robiłem wszystko, aby ignorować hejterów na każdym kroku. Mam nadzieję, że Budweiser i ja możemy dotrzeć do artystów, projektantów, sportowców i twórców – wszystkich! – na całym świecie, którzy są gotowi zrobić pierwszy krok na własnej drodze do wielkości - dodał.
Każdy dobrze zapowiadający się twórca przedstawiony w filmie uosabia jeden z pasji odbiorców Budweisera, w tym muzykę, sztukę, modę i sport. Séan Garnier to pierwszy w historii mistrz świata w piłce nożnej we Freestyle, mieszkający we Francji .
Julia Dang, mieszkająca w Szwecji, współzałożycielka kanału TheLineUp, która stworzyła własną inkluzywną wytwórnię DANG STHLM.
Gabriel Massan to urodzony w Brazylii artysta cyfrowy mieszkający w Niemczech, który pracuje z wieloma mediami. Louise Bartle to perkusistka mieszkająca w Wielkiej Brytanii, która zaczęła grać w wieku 13 lat. Xamã to brazylijski raper, piosenkarz, kompozytor i poeta, który ostatnio pobił rekordy streamingu.
Wanda Pot jest projektantką z Kolumbii, która specjalizuje się w muralach graffiti, dyrekcjach artystycznych, brandingu i kaligrafii.
Lara91K to pochodząca z Argentyny piosenkarka, której niepokorna gatunkowo muzyka zmienia scenę muzyki trap.
Dołącz do dyskusji: „Tomorrow Is Yours to Take” w reklamach Budweiser