SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ringier Axel Springer Polska udostępnia interaktywne narzędzie do tworzenia briefów

Brief Content Marketing to interaktywne narzędzie, które wspiera proces tworzenia briefów dla działań contentmarketinowych. Dzięki niemu przedstawiciele agencji i domów mediowych, jak również klientów indywidualnych mogą w prostszy sposób współpracować z Biurem Reklamy Ringier Axel Springer Polska w obszarze Content Marketingu, aby otrzymać szytą na miarę ofertę reklamową.

Brief Content Marketing to w pełni digitalowe narzędzie, które składa się z pytań m.in. o grupę docelową i komunikację w mediach społecznościowych, jak również o podejście do tematu inkluzywności w realizowaniu kampanii i o działanie na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Wypełnienie formularza trwa jedynie 10 minut. Składa się on z pytań otwartych i zamkniętych, przez które użytkownika przeprowadza system. Dostęp do Brief Content Marketing nie wymaga logowania ani zakładania konta. Eksperci z Biura Reklamy RAS Polska skontaktują się z osobą wypełniającą brief na pozostawione przez nią dane kontaktowe z gotową, szytą na miarę ofertą.

„Celem wprowadzenia narzędzia Brief Content Marketing jest skuteczna współpraca z naszymi partnerami biznesowymi. Stawiamy na proste i w pełni digitalowe rozwiązania, które zaoszczędzą czas naszych Klientów. Szukamy inspiracji, zbieramy sugestie i zadajemy pytania pomocnicze, a wszystko po to, aby jak najlepiej poznać i zrozumieć potrzeby naszych obecnych i potencjalnych partnerów biznesowych” – mówi cytowana w komunikacie Magdalena Milewska, dyrektorka Departamentu Content Marketingu w RAS Polska.

Brief Content Marketing zostało przygotowane we współpracy z działem UX Ringier Axel Springer Polska, aby korzystanie z narzędzia było proste i intuicyjne. Rozwiązanie jest dostępne dla przedstawicieli agencji i domów mediowych, jak również dla przedstawicieli małych, średnich oraz dużych firm.

W ub.r. przychody sprzedażowe Ringier Axel Springer Polska zmalały o 7,3 proc. do 549,05 mln zł, zysk netto - z 28,4 do 23,03 mln zł, a liczba pracowników etatowych - o 60 do 1 332. Wydawca osiągnął wzrost w pionie internetowym, natomiast zmalały jego przychody z prasy. Swojemu właścicielowi wypłacił 190,07 mln zł dywidendy.

Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Polska udostępnia interaktywne narzędzie do tworzenia briefów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ned
W pełni digitalowe a na końcu zadzwoni do Ciebie handlowiec :)
Trzeba próbować
0 0
odpowiedź
User
korekta
"Brief Content Marketing to interaktywne narzędzie, które wspiera proces tworzenia briefów dla działań contentmarketinowych"

Nienienie. BCM to interaktiw tól, który saportuje preces kreatingu ekszynów kontentmarketingowych - piszcie po polsku... ;>>>
0 0
odpowiedź