„Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (dane za I-III kwartał)
W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Na pozycji lidera uplasował się dwutygodnik „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem pism młodzieżowych dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wyniosła 152 266 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku magazyn zanotował spadek wynoszący 12,45 proc.
Na drugie miejsce z czwartego awansował „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się w skali roku o 5,75 proc. do poziomu 76 354 egz.
Ostatnią lokatę na podium zajął również wydawany przez Wydawnictwo Bauer miesięcznik „Twist”, którego średni wynik zmalał o 20,55 proc. do 66 924 egz.
Z drugiej na czwartą pozycję spadł miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 66 606 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 23,48 proc.
Wirtualnemedia.pl |
I-III kwartał |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Bravo |
152 266 |
173 917 |
Fun Club |
76 354 |
81 010 |
Twist |
66 924 |
84 229 |
Bravo Girl |
66 606 |
87 044 |
Także w samym wrześniu 2013 roku pierwsze miejsce należało do miesięcznika „Bravo”. Wynik tego pisma w porównaniu do września 2012 roku zmniejszył się o 12,14 proc. do poziomu 142 110 egz. Drugie miejsce zajął „Fun Club” (94 107 egz.; spadek o 13,42 proc.), a trzecie - „Twist” (87 756 egz.; w dół o 14,51 proc.). Najwięcej stracił ostatni w zestawieniu miesięcznik „Bravo Girl” - było to 22,14 proc.
Wirtualnemedia.pl |
wrzesień |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Bravo |
142 110 |
161 738 |
Fun Club |
94 107 |
108 688 |
Twist |
87 756 |
102 647 |
Bravo Girl |
73 778 |
94 759 |
Dołącz do dyskusji: „Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (dane za I-III kwartał)