Brain przejmuje od Scholz&Friends Warszawa obsługę reklamową Plusa na Kartę. Co z Szymonem Majewskim?
Agencja Brain wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową oferty telekomunikacyjnej Plus na Kartę (należy do Polkomtela). Poprzednio przez sześć lat zajmowała się tym Scholz&Friends Warszawa. Telekom nie ujawnia, czy w reklamach Plusa na Kartę nadal będzie występował Szymon Majewski.
Polkomtel poinformował, że w przetargu dotyczącym rocznej obsługi reklamowej Plusa na Kartę w zakresie ATL i BTL oprócz Brain brały udział cztery agencje (nie podano ich nazw).
- Prace zaprezentowane przez wszystkie agencje były na bardzo wysokim poziomie i podjęcie decyzji było trudne - ocenia Piotr Gaweł, członek zarządu Polkomtela. Firma wylicza, że kryteriami oceny ofert były m.in. atrakcyjność kreatywna, zauważalność i wyróżnialność reklam na tle konkurencji oraz dopasowanie do grupy docelowej.
Dlaczego wybrano ofertę agencji Brain? - Proponowany przez nią koncept ma potencjał stania się silną i wyróżnialną platformą pozwalającą na efektywne dotarcie do masowego odbiorcy, a tym samym pozwoli na realizację celów biznesowych na bardzo trudnym i konkurencyjnym rynku usług telekomunikacyjnych - uzasadnia telekom.
Poprzednio reklamy Plusa na Kartę z Szymonem Majewskim
Od jesieni 2014 roku za obsługę reklamową Plusa na Kartę odpowiadała agencja Scholz&Friends Warszawa, przejęła to zlecenie od Young&Rubicam. Wiosną 2015 roku przejęła od tej agencji także obsługę Plusa, ponadto zajmuje się kreacją reklam marki Plush wprowadzonej przez Polkomtel jesienią 2014 roku.
W latach 2014-2015 w reklamach różnych taryf Plusa występowali zawodnicy naszej reprezentacji siatkarskiej, natomiast w połowie 2016 roku zastąpił ich Szymon Majewski. W kampaniach Plusa na Kartę występował z youtuberami, wcielał się w różne role zawodowe (m.in. budowlańca) oraz opowiadał o perypetiach rodzin Praktycznych i Niepraktycznych.
Od kwietnia w związku z izolacją społeczną z powodu epidemii Szymon Majewski w reklamach Plusa występował sam, przedstawił rebusy promujące m.in. dodatkowe pakiety internetowe.
Biuro prasowe Polkomtelu nie odpowiedziało na nasze pytanie, czy Szymon Majewski nadal będzie bohaterem reklam Plusa na Kartę.
W czwartym kwartale ub.r. grupa Cyfrowy Polsat, właściciel Polkomtela, miała sprzedanych w modelu prapaidowym 2,41 mln jednostkowych usług (RGU) telefonii komórkowej, o 3,4 proc. mniej niż rok wcześniej, i 86,1 tys. usług internetu (po spadku o 36,8 proc. w skali roku).
Za obsługę firmy w zakresie planowania i zakupu mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Brain przejmuje od Scholz&Friends Warszawa obsługę reklamową Plusa na Kartę. Co z Szymonem Majewskim?
Raczej on powinien płacić Plusowi za obecność w mediach...