Boys band BTS będzie firmował nowy zestaw w McDonald’s. Kawałki kurczaka i nowe sosy
Popularny koreański boys band BTS będzie promował nowy zestaw w menu sieci McDonald’s. Zapowiadany posiłek złożony z 10 kawałków kurczaka McNuggets oraz dwóch nowych sosów zostanie wprowadzony do oferty od 26 maja 2021 roku na 50. rynkach na świecie.
Sieć restauracji McDonalds, podobnie jak cała branża gastronomiczna notuje rosnące straty w związku z obostrzeniami spowodowanymi pandemią koronawirusa.
Jednym ze sposobów walki McDonald’s w trudnych warunkach rynkowych mają być nowe akcje marketingowe, w których angażowane są gwiazdy muzyki. W ramach tych działań w 2020 r. sieć ruszyła z oferowaniem wybranych zestawów posiłków firmowanych przez takich wykonawców jak Travis Scott oraz J Balvin.
Czytaj także: Zamówienia Burger King pakowane do toreb McDonald's
BTS z własnymi McNuggetsami
Teraz McDonald’s zdradził kolejne plany promowania swoich produktów z wykorzystaniem gwiazd muzyki pop. Sieć zapowiedziała współpracę z południowokoreańskim boys bandem BTS, który funkcjonuje na scenie muzycznej od 2013 r. i obecnie należy do najpopularniejszych grup na świecie – jej utwór zatytułowany „Dynamite” zanotował na Spotify ponad 815 mln odtworzeń.
Czytaj także: Podwyżki cen w McDonald's
McDonald’s zapowiada, że od 26 maja 2021 r. w ofercie sieci pojawi się nowy zestaw firmowany przez BTS. Oferta ma się składać z dziesięciu kawałków kurczaka McNuggets, porcji frytek, Coca-Coli oraz dwóch nowych sosów.
Według planów posiłek à la BTS pojawi się od 26 maja 2021 r., początkowo w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Brazylii. Niedługo potem ma być sprzedawany w sumie w 50. różnych krajach, na razie Polski nie ma w zapowiadanym spisie.
Dołącz do dyskusji: Boys band BTS będzie firmował nowy zestaw w McDonald’s. Kawałki kurczaka i nowe sosy