Big Brother popularny w internecie
W ciągu 30 dni od startu ponad milion użytkowników wykonało 33miliony odsłon w serwisie społecznościowym bb4.tivi.pl Agory i ATMGrupy. Użytkownicy tworzą w serwisie swoje profile i zasilają gowłasnymi materiałami.
- Stworzenie serwisu programu telewizyjnego jako serwisuspołecznościowego było dla nas swoistym eksperymentem. Chcieliśmy,aby strona żyła własnym życiem, zachęcała użytkowników do jejwspółtworzenia. Po miesiącu możemy powiedzieć, że jesteśmyzadowoleni z efektów - aktywność użytkowników przerosła naszeoczekiwania - mówi Maciej Wicha, koordynujący projekt z ramieniaAgory.
- Naszym największym sukcesem jest fakt, że w ciągu miesiącaudało się zbudować dużą społeczność internautów, która dziękibb4.tivi.pl ma możliwość korespondowania ze sobą, komentowaniaprogramu, a nawet umawiania się na randki. Dla twórcówtelewizyjnych taki serwis to zupełnie nowa możliwośćnatychmiastowego weryfikowania reakcji widzów już w trakcie emisji- mówi Marcin Męczykowski, project manager ATM Grupy.
Serwis bb4.tivi.pl wystartował 2 września. Na jego zawartośćskładają się najnowsze informacje, zdjęcia i materiały wideo zprogramu Big Brother 4.1. W strefie płatnej użytkownicy mają dostępdo niepublikowanych zdjęć i nagrań, po raz pierwszy stworzono teżmożliwość podpatrywania mieszkańców domu Wielkiego Brata przezcztery kamery dostępne tylko przez internet. Użytkownicy mogątworzyć w serwisie swoje profile, kontaktować się ze sobą ikomentować program oraz publikować własne zdjęcia i materiaływideo. Przez miesiąc prawie 100 tysięcy osób korzystających zserwisu stworzyło w nim swój profil. Na bb4.tivi.pl pojawiły sięsetki materiałów dostarczonych przez użytkowników.
Koncepcję serwisu stworzyły i projekt prowadzą Agora i ATMGrupa. To pierwszy wspólny projekt partnerów, którzy planująstworzenie spółki zajmującej się produkcją i dystrybucjąinnowacyjnych formatów audiowizualnych dostosowanych do potrzebyinternetu.
Dołącz do dyskusji: Big Brother popularny w internecie