Koło gospodyń wiejskich promuje regionalne produkty w Biedronce (wideo)
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) wprowadziła do sprzedaży kilkadziesiąt produktów pochodzących z Kaszub i Pomorza. Wspiera je nową kampanią reklamową "Kochajmy co nasze - Kaszuby", której bohaterkami są kobiety z kół gospodyń wiejskich.
Wśród żywności oferowanej przez Biedronkę, a pochodzącej z Kaszub i Pomorza są m.in. sery, pasztety, kiszki ziemniaczane i kiełbasy, kaszanka, paprykarz, kaszubski miodny kuch, żurek, zupa kaszubska oraz krówka z kaszubskim masłem, kołobrzeskie ryby, ser bałtycki, mleko z Żuław, podroby z kaczki, trufle, wafle tortowe, oraz bombonierki i czekolady z alkoholem.
Ich sprzedaż Biedronka wspiera kampanią reklamową, której głównym elementem jest emitowany w telewizji i w internecie spot zatytułowany "Kochajmy co nasze - Kaszuby".
Wystąpiły w nim kobiety z Kół Gospodyń Wiejskich z Chwaszczyna (gmina Żukowo) oraz Kolonii (gmina Kartuzy). Ich wizerunki wykorzystano również w gazetce promocyjnej, na billboardach i na stronie internetowej Biedronki.
Za kreację i produkcję reklam Biedronki odpowiada agencja Duda Polska, za aktywności w internecie - agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.
W pierwszym kwartale br. przychody sieci Biedronka wyniosły 3,4 mld euro, co oznacza wzrost o 3,9 proc. rdr. Wpływy liczone w złotych zwiększyły się o 9,2 proc. rdr, a sprzedaż porównywalna - o 6,5 proc. Na koniec marca tego roku sieć Biedronka liczyła 3 130 sklepów, o 120 więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Koło gospodyń wiejskich promuje regionalne produkty w Biedronce (wideo)