„Białe po mamie i zdrowe po byku” - romantyczna miłość w kampanii mleka Łaciate (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa mleka Łaciate (SM Mlekpol) prowadzona pod jasłem „Białe po mamie i zdrowe po byku”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Leo Burnett, Film Reaktor, Panoptiqum i MEC.
Nowy spot Łaciatego pokazuje w romantycznej konwencji miłość krowy i byka, której efektami jest narodzenie stadka cielaków. Podsumowuje to slogan: „Białe po mamie i zdrowe po byku”. - Cały czas chcemy podtrzymać i kreować świadomość marki nawet tak silnej i pozytywnie kojarzonej jak Łaciate - komentuje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu w SM Mlekpol.
W poprzedniej kampanii Łaciatego była promowana śmietanka, a reklama pokazywała krowę skaczącą na trampolinie.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od początku września, obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), internet (serwisy VoD) oraz outdoor (billboardy w największych miastach). Potrwa do końca br.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Leo Burnett. Spot wyreżyserował duet Jakubowska / Gronowski, produkcją zajął się dom produkcyjny Film Reaktor, a postprodukcją - Panoptiqum.
Dołącz do dyskusji: „Białe po mamie i zdrowe po byku” - romantyczna miłość w kampanii mleka Łaciate (wideo)