"Bez niepotrzeb" w kampanii reklamowej Automarket
Automarket, platforma do sprzedaży online samochodów nowych i używanych należąca do Grupy PKO Banku Polskiego, zachęca do kupna auta w digitalowej kampanii “Bez niepotrzeb”.
Tytułowymi “niepotrzebami” są dobrze wszystkim znane obawy towarzyszące zakupowi auta, związane z wysokim kosztem zakupu samochodów nowych, niepewnym stanem technicznym samochodów używanych, setkami godzin poszukiwań, czy formalnościami. Automarket to miejsce, które pozwoli uniknąć tych pułapek - reklamuje się platforma.
Automarket reklamuje się w digitalu
Wraz z nową platformą komunikacyjną została także odświeżona strona internetowa. Prosty, intuicyjny wygląd i dodane opcje filtrowania, ułatwią szukanie ofert aut nowych i używanych, najlepiej dopasowanych do potrzeb klientów indywidualnych oraz firmowych.
Kampania digitalowa “Bez niepotrzeb” potrwa do 30 listopada 2021 r., obejmuje spoty video emitowane na Youtube i platformach VOD oraz banery digital.
Za pozycjonowanie marki odpowiadała agencja Artegence, strategię i koncept kreatywny przygotowała natomiast agencja Cheil Poland. Spot wyprodukowało studio filmowe Dynamo Film.
Za wykonanie części media planu odpowiada samodzielnie zespół marketingu Automarket, druga część realizowana jest przy wsparciu domu mediowego Havas.
Dołącz do dyskusji: "Bez niepotrzeb" w kampanii reklamowej Automarket