Beata Nawrat: z Call Connect do databroker
Beata Nawrat objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w firmie databroker, świadczącej usługi outsourcingowe wsparcia sprzedaży i promocji. Wcześniej pracowała w spółce Call Connect.
Firma databroker specjalizuje się w prowadzeniu ogólnopolskich akcji sprzedażowych oraz w obsłudze programów wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem wielokanałowego centrum relacji z klientami (usługi BPO).
Nawrat będzie odpowiadać w spółce za obszar sprzedaży i marketingu. Wcześniej była m.in. prezesem zarządu i dyrektorem sprzedaży w spółce Call Connect, a także doradcą ds. rozwoju i strategii firmy Contact Point.
W latach 2003-2007 była związana ze spółką Arteria, gdzie pełniąc funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu odpowiadała m.in. za tworzenie i rozbudowę struktur call center (z 10 do 300 stanowisk telemarketingowych), a wcześniej z Axel Springer Kontakt jako kierownik marketingu. W wolnych chwilach pasjonuje się współczesnym malarstwem światowym, historią sztuki i literaturą piękną.
Dołącz do dyskusji: Beata Nawrat: z Call Connect do databroker
Zostaw swój adres email i wygraj bibliotekę na własność. Wypełnij ankietę i wygraj zestaw 20 książek, albo lot szybowcem.
Ankieta dostępna jest na stronie: https://4p.info.pl/8ed3779dc6eabd995f112f17078af24f.pg?s=108