Beata Białkowska odchodzi z funkcji szefowej marketingu w Grupie Cyfrowego Polsatu
Beata Białkowska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu, odchodzi z grupy spółek Zygmunta Solorza-Żaka. Pracowała w niej prawie sześć lat.
Białkowska potwierdziła nam informację, że rozstaje się Grupą Cyfrowego Polsatu. - Nie chcę tego komentować - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl pytana o przyczyny tej decyzji. Nie ujawnia też dalszych planów zawodowych.
Beata Białkowska dyrektorem marketingu Cyfrowego Polsatu została w czerwcu 2009 roku, odpowiadała za strategię marketingową wszystkich usług oferowanych przez spółkę. Na początku ub.r. objęła stanowisko dyrektor zarządzającej ds. marketingu w grupie Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu, stając na czele połączonego departamentu marketingu obu firm (więcej na ten temat). Zmiana ta nastąpiła tuż przed formalnym przejęciem Polkomtelu przez Cyfrowy Polsat.
Białkowska wcześniej przez trzynaście lat pracowała w PTK Centertel (obecnie Orange Polska), gdzie zarządzała m.in. marketingiem ofert abonamentowych i była dyrektorem biura ofert na kartę oraz mix.
Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, będzie ona formalnie związana z Grupą Cyfrowego Polsatu do końca kwietnia br. Na razie nie zdecydowano, kto obejmie po niej stanowisko dyrektora zarządzającego ds. marketingu. - Poszczególne obszary podległe Beacie Białkowskiej mają swoich dyrektorów - zapewnia nas Olga Zomer, rzecznik prasowa Cyfrowego Polsatu.
Przypomnijmy, że w październiku ub.r. z funkcji prezesa Cyfrowego Polsatu odszedł Dominik Libicki, kierujący spółką przez 13 lat. Zastąpił go Tomasz Gillner-Gorywoda (dowiedz się więcej).
Klienci Grupy Cyfrowego Polsatu na koniec ub.r. korzystali z 16,48 mln RGU, czyli aktywnych usług generujących przychody (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Beata Białkowska odchodzi z funkcji szefowej marketingu w Grupie Cyfrowego Polsatu