BBDO Worldwide tworzy globalny hub e-commerce w Warszawie
BBDO Worldwide powołuje w Warszawie globalny hub e-commerce do obsługi swoich sieciowych klientów. Komórka rozpocznie działalność operacyjną w styczniu przyszłego roku, a pokierują nią partnerzy zarządzający - Agnieszka Sitarczuk jako global e-commerce business director i Michał Cortez jako global e-commerce strategy director.
BBDO Worldwide powołała pierwszą w swoich globalnych strukturach komórkę przeznaczoną do projektowania rozwiązań z zakresu brand commerce. Hub będzie skupiał się na dwóch sferach działalności - konsultingowej i produkcyjnej. Oddział będzie pracował z warszawskiej siedziby BBDO, skąd będzie koordynował pracę dla klientów agencji na całym świecie.
Agnieszka Sitarczuk będzie odpowiedzialna za business development, relacje z kluczowymi klientami oraz zarządzanie działami produkcyjno-technologicznymi. Michał Cortez zajmie się budowaniem oferty produktowej, działaniami strategiczno-analitycznymi i mentoringiem w ramach sieci.
- Nasi obecni i przyszli klienci potrzebują partnera, który pomoże im skutecznie połączyć działania kontentowe z celami sprzedażowymi. Razem będziemy rozwijać tę strategicznie ważną część naszego biznesu. Stworzenie centrum obsługi e-commerce na światowym poziomie to priorytet BBDO. Zatrudnienie tej dwójki specjalistów to początek naszych inwestycji w tym obszarze w Polsce - mówi St. John Walshe, dyrektor zarządzający BBDO Europe.
Sitarczuk i Cortez będą raportować do Igora Kaleńskigo - CEO BBDO Warszawa, który będzie jednocześnie pełnił funkcję global e-commerce lead.
- Jestem bardzo zadowolony, że udało się zrealizować pomysł stworzenia globalnego podmiotu w Polsce. Budujemy one-stop-shop w zakresie brand commerce. To coś, czego potrzebują klienci właściwie na każdym poziomie. Będziemy oferować zarówno kompleksowe działania eCommerce w skali globalnej, jak i wsparcie konsultingowe dotyczące poszczególnych rynków - komentuje Igor Kaleński.
Agnieszka Sitarczuk do tej pory pracowała w Saatchi&Saatchi IS, jako international account director, gdzie odpowiadała m.in. za globalną digitalową obsługę marki Duracell na ponad 50 rynkach. Wcześniej jako account director kilka lat pracowała w Londynie, gdzie opiekowała się m.in. markami HP, Epson, Barclays Bank czy Colgate-Palmolive
Michał Cortez do BBDO przechodzi z Dentsu Aegis Network, gdzie był ecommerce directorem. Wcześniej związany był z Saatchi&Saatchi IS, gdzie zbudował i zarządzał działem eCommerce strategy.
Dołącz do dyskusji: BBDO Worldwide tworzy globalny hub e-commerce w Warszawie