„Bazgranie” w kampanii Original Source
W internecie trwa kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek kosmetyki Original Source. Akcję - obejmującą przede wszystkim konkurs „Bazgranie” - przygotowały i realizują firmy byss.pl i Zed Digital.
W ramach kampanii kosmetyków Original Source na stronie internetowej tej marki udostępniono aplikację konkursową „Bazgranie”. Jest ona podzielona na dwie części: „Opcja dla mega odważnych” i „Opcja dla odważnych”. W pierwszej użytkownik zamieszcza własne zdjęcie, pozwalając innym osobom przyozdabiać je kolorowymi pisakami. W drugiej internauta może „pobazgrać” fotografię zamieszczoną przez innego użytkownika. Zmodyfikowane w ten sposób zdjęcia są zapisywane w galerii, gdzie można na nie głosować. Co tydzień wygrywa 20 najwyżej ocenionych prac - nagradzani są zarówno bazgrzący, jak i pobazgrani. W konkursie mogą brać udział osoby lubiące fanpage Original Source na Facebooku.
Cała kampania ma podkreślać, że kosmetyki Original Source są przeznaczone dla młodych osób, które mają duży dystans do siebie i często działają w sposób spontaniczny. Koncepcję akcji i aplikację konkursową przygotowała agencja interaktywna byss.pl, która stworzyła również reklamy emitowane na innych stronach. Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Zed Digital.
Dołącz do dyskusji: „Bazgranie” w kampanii Original Source