Bank Pekao zaprasza do flagowego oddziału
We wtorek 29 sierpnia Bank Pekao oficjalnie otworzył nową placówkę, której format łączy nowoczesność oraz innowacyjne rozwiązania. Zwiększają one funkcjonalność oddziału i wygodę korzystania z placówki dla klientów i pracowników.
Nowa placówka znajduje się w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 89 w ścisłym centrum miasta, gdzie łatwo dotrzeć transportem miejskim. Obsługuje klientów detalicznych, premium i firmowych.
Nowy oddział wyróżnia się zastosowanymi nowoczesnymi rozwiązaniami - przestrzeń wypełniają liczne przeszklenia. Materiały wykorzystane przy aranżacji placówki pochodzą z recyklingu.
- Stale rozwijamy naszą dystrybucję, w tym model oddziału banku. Zależy nam, żeby klienci mieli dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań, a także żeby czuli się u nas komfortowo. Komfort oznacza dyskretne miejsce obsługi bankowych spraw, przyjazny wystrój wnętrza, wygodne miejsce oczekiwania, dostęp do bankowych rozwiązań cyfrowych również w oddziale. Mamy nadzieję, że nowy format placówek jest odpowiedzią na te potrzeby. - mówi Wojciech Werochowski, wiceprezes Banku Pekao, nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej.
Nowoczesny oddział Banku Pekao
W nowo otwartej placówce klienci znajdą: strefę aktywności pozabankowej, która stwarza możliwość organizowania wydarzeń po godzinach otwarcia placówki, np.: szkoleń, spotkań, wystaw; strefę oczekiwania, w której klienci w dogodny sposób na tabletach mogą zapoznać się z aktualną ofertą banku; strefę self-service, w której można skorzystać z bankowości internetowej Pekao24.
Ponadto na klientów czeka stanowisko „light,” przy którym pracownicy banku mogą rozmawiać z klientami, infokiosk z 2 czynnymi całodobowo bankomatami oraz kącik dla dzieci.
Autorem nowego konceptu placówek detalicznych Banku Pekao jest pracownia architektoniczna Schwitzke Górski.
Liczba klientów bankowości mobilnej Pekao urosła na koniec II kw. 2022 r. do 2,6 miliona klientów z 2,2 miliona rok wcześniej. Cel strategiczny na 2024 r. to 3,2 mln aktywnych klientów bankowości mobilnej. Wskaźnik digitalizacji, czyli miara możliwości cyfrowego dostępu do usług bankowych, urósł o 13 punktów procentowych do 63 proc., licząc od czasu ogłoszenia czteroletniej strategii Banku Pekao wiosną 2021 r. Pekao zakłada, że w 2024 r. zbliży się on do 100 proc., czyli niemal każdą usługę bankową klient indywidualny będzie miał dostępną poprzez kanały zdalne.
20 proc. akcji banku ma ubezpieczyciel PZU, a Polski Fundusz Rozwoju - 12,8 proc. akcji.
Dołącz do dyskusji: Bank Pekao zaprasza do flagowego oddziału