SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bajka o dwóch rzezimieszkach promuje cyfryzację telewizji (wideo)

Do emisji trafił kolejny spot w ramach kampanii informującej o starcie naziemnej telewizji cyfrowej. Całą akcję na zlecenie Ministerstwa Cyfryzacji i Administracji przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej wspólnie ze studiem Zielony Pomidor.

Wykorzystując humorystyczną konwencję bajki o dwóch rzezimieszkach, spot przypomina, że aby móc śledzić losy telewizyjnych bohaterów, należy przenieść się na odbiór cyfrowy.

Kampania obejmuje najważniejsze kanały: TVP, Polsat, TV4, TVN i TV Puls, z których każdy musi emitować bieżący spot dwa razy dziennie. Wszystkie filmiki wyreżyserował Michał Gazda, a wyprodukowało studio Zielony Pomidor, natomiast kreację całej kampanii przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej.

Celem kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i Administracji oraz pięciu największych nadawców (TVP, Polsatu, TV4, TVN i Pulsu) jest przygotowanie społeczeństwa na nadchodzące zmiany w technologii odbioru sygnału telewizyjnego. Do 31 lipca 2013 r. sygnał analogowy zostanie całkowicie zastąpiony przez naziemną telewizję cyfrową.

Spoty mają przeprowadzić Polaków przez zmianę sygnału analogowego na cyfrowy, pokazać, jak i co trzeba zmienić, co ewentualnie kupić, jak zamontować, skąd czerpać informacje, do kogo zwrócić się o pomoc.

Obecny spot jest ósmy w ramach kampanii prowadzonej przez Ministerstwo Cyfryzacji i Administracji od połowy ub.r. Wcześniejsze nawiązywały do kultowych formatów telewizyjnych z poprzednich dekad, m.in. telenowel południowoamerykańskich (obejrzyj to), cyklu „W starym kinie” (zobacz to) i programu Adama Słodowego (obejrzyj to).

Dołącz do dyskusji: Bajka o dwóch rzezimieszkach promuje cyfryzację telewizji (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adnrzej
No i udała sie ta reklama. Mnie juz dawno przekonali do tego. Kupiłem dekoder Goclever na Androidzie i spokojnie odbieram wszystkie potrzebne mi kanały.
odpowiedź