Artegence wygrała przetarg na obsługę Netii
Agencja interaktywna Artegence wygrała przetarg na obsługę interaktywną operatora telekomunikacyjnego Netia. Agencja stworzy nowy serwis korporacyjny www.netia.pl oraz uspójni wygląd i strukturę witryn należących do Netii.
Artegence przedstawiła ofertę obejmującą przebudowę architektury informacyjnej i opracowanie projektów graficznych istniejących serwisów, a także wdrożenie technologiczne, badania użyteczności oraz autorski system zarządzania treścią. W ramach długofalowej współpracy Artegence odpowiadać będzie również za rozwój i dalszą optymalizację stron Netii.
W przeszłości Artegence przygotowała dla Netii m.in. kampanię "Netia. Wolność Wyboru" w której wzięła udział wykreowana postać Człowiek Kursor.
Dotychczas za serwis korporacyjny operatora odpowiadała agencja Huevo.
Dołącz do dyskusji: Artegence wygrała przetarg na obsługę Netii