Aplan Media zajmie się obsługą Komisji Europejskiej w social mediach
Agencja Aplan Media wygrała przetarg na zarządzanie mediami społecznościowymi przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce w mediach społecznościowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczył przygotowywania jak najbardziej aktualnych materiałów informacyjnych na temat pracy Komisji Europejskiej i wydarzeń organizowanych przez przedstawicielstwo KE, w tym artykułów, zdjęć, grafiki, filmów itp., a także aktualizacji, edycji, moderacji i zarządzania treścią kont przedstawicielstwa KE w sieciach społecznościowych: Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, G+, Pinterest i Flickr.
Oferty w nim złożyło 5 firm. Przetarg wygrała agencja Aplan Media. Nazw pozostałych nie ujawniono.
Wartość zamówienia wynosi 160,8 tys. euro netto (bez VAT).
Dołącz do dyskusji: Aplan Media zajmie się obsługą Komisji Europejskiej w social mediach