Antonino de Gregorio w zespole marketingu ESL Gaming Polska
Do zespołu ESL Gaming Polska dołączył Antonino de Gregorio, obejmując stanowisko senior marketing managera.
Antonino de Gregorio odpowiada przede wszystkim za obszar B2B2C w zakresie global marketingu i komunikacji. Przez ostatnie 6 lat zajmował pozycje menedżersko-dyrektorskie, gdzie opracowywał, nadzorował i przeprowadzał kampanie medialne, PR, reklamowe oraz oparte na mediach społecznościowych.
Wśród klientów, z którymi przyszło pracować znajdują się takie marki, jak Coca-Cola, Turner/ Warner, Puls, AMC Networks, Disney, Polpharma, UFC czy też Extreme Sports Channel.
Zobacz: ESL Gaming Polska: wpływy wzrosły o 85 proc., zysk zmalał do 2,5 mln zł
ESL Gaming to największa na świecie firma zajmująca się obszarem esportu. Globalnie organizuje jedne z najważniejszych lig i wydarzeń w całej branży. W Polsce marka ESL Gaming rozpoznawana jest głównie z turnieju ESL Mistrzostw Polski w Counter-Strike: Global Offensive oraz wydarzenia Intel Extreme Masters Katowice, który od 10 lat organizowany jest Spodku.
Dołącz do dyskusji: Antonino de Gregorio w zespole marketingu ESL Gaming Polska