Anna Skóra szefową nowego działu Beeffective
Działy kreatywny i strategiczny agencji Beeffective - dotychczas odrębne jednostki agencji - łączą siły pod przewodnictwem strategy director, Anny Skóry.
Anna Skóra z Beeffective związana jest od ponad sześciu lat, z czego przeszło dwa na stanowisku strategy director. Wcześniej kilka lat pracowała w agencji reklamowej Apella, m.in. jako strategic marketing manager. Była także marketing managerką „Gazety Bankowej”.
Do kierowanego przez Skórę działu strategiczno-kreatywnego przechodzi Magdalena Firfa, creative leader, która wcześniej przez 5 lat zasilała team social firmy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Naszym celem jest zapewnienie klientom konkurencyjnej przewagi na rynku, poprzez kreatywne i strategiczne podejście do projektowania graficznego. Transfer Magdaleny Firfy to krok do przekształcenia usług kreatywnych jako strategicznych w portfolio Beeffective - mówi Anna Skóra.
- Dzięki jeszcze większej synergii działań kreatywnych i strategicznych głów (w połączeniu oczywiście z ogromnymi możliwości, jakie dają nam aktualnie narzędzia AI) wiem, że powstające już koncepcje kreatywne będą na najwyższym, jak nie na światowym poziomie - dodaje Magdalena Firfa.
Dołącz do dyskusji: Anna Skóra szefową nowego działu Beeffective
Gratulacje!
Super się patrzy na Twój rozwój!
pozdro